torsdag 12 mars 2009

Hemma!

Hej sötisar :)
Vart hemma idag, mådde inte så himla bra. Snuvig och lite hes och jobbigt bara. Men var tvungen att kliva upp tidigt idag ändå, hade bokad till hos ungdomsmottangingen för byte av P-piller. Så Fredrik följde med mig in, fick nytt recept och har hämtat ut mina nya, testar Yasmin nu och kolla om mitt humör kan bättras lite.

Har haft så himla mycket humörsvängningar hela året tycker jag, äter mer än vanligt och blablabla, så tyckte det var dags att byta nu. Tog en sväng på Hemköp och handlade lite frukost pålägg för allt har tagit slut -,-. Ska snart ta och skotta av altanen så det blir lite finare tills mamma och pappa kommer hem, sedan måste jag städa rummet också.

Josse kommer hit även, vi ska göra en god middag tillsammans, det blir kyckling Filé med ris. Mumma :D '

nä, nu ska jag sätta på mig varma kläder och täckisar och hela bunten och ut o skotta, det är ju karl göra. fyy -,-
Pussisar //madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

behandla andra som du vill bli behandlad själv, tack för din komentar <3!