onsdag 11 mars 2009

Magkramp och frusen.

Japp, ännu en bra dag. (inte) Gick på 2 lektioner, eller härdade 2 lektioner. Har haft magkramp alltså sjukt ont också började jag må illa, fick massa saliv i munnen så som man kan få innan man ska spy. Så efter engelskan gick jag hem, har käkat lite av min goda kyckling sallad jag gjorde som jag var super nöjd med för den vart så nyttig :D
Så tog lite till lunch (salladen ska bli min middag). Ska som sagt jobba klockan 18:00 - 21:00 idag igen, även fast jag mår såhära så känner jag att jag måste jobba. Då är jag ledig imorgon som blir skönt. Kommer nog inte gå på skolan heller, ska på UM så kommer inte hinna med. Kan inte heller komma till skolan om jag mår som jag gör ;/

Fredag ska jag och massa tjejer från klassen och frisör ha tjejmiddag hemma hos mig, sjunga singstar och spela spel. En mysig tjej kväll blir det ! i mitt lilla hus. får trycka in oss lite bara ! haha, nerå.


Nu ska jag städa på rummet,
pussisar // madde


(vi alla söker efter ett stöd, när vi fått vårat stöd börjar vi dela deras skor, vi alla vandrar tillsammans med någon, vi glömmer hur det var att stå på egna ben, vi glömmer även bort hur det var utan den känslan, glömmer gammla vänner tills vi glömt bort oss själva och vilken vi igentligen är.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

behandla andra som du vill bli behandlad själv, tack för din komentar <3!